Nassaukerk en corona

Het coronavirus legt het leven stil. Het werpt ons op onszelf terug en roept allerlei vragen en zorgen wakker. Tegelijk maken de beperkingen overal vindingrijkheid en creativiteit los. Het virus is besmettelijk. Maar geloof, hoop en liefde laten zich nog veel krachtiger overdragen.

Open kerk

De kerk is elke woensdag van 18.30 tot 20.00 uur en elke zondag van 11.30 tot 13.00 uur open om een kaarsje te branden, de stilte te zoeken of iets in het gebedenboek te schrijven.

Hulp

Ben je kwetsbaar, ziek of al wat ouder en heb je ergens hulp bij nodig? Heb je tijd om wat voor een ander te doen? Stuur een bericht naar burenhulp (Jette Uittenhout 06 8325 4089), diaconie (Marjo Wartena (06 1611 2382), of voor pastorale vragen Margot Rijnierse (06 5756 6190).

Vieringen

Onze vieringen zijn sinds eind maart alleen mee te maken via een livestream. Kijk daarvoor op

kerkdienstgemist-nassaukerk.

Nassaukerk en corona