Moederdag-SPONSORactie van de tieners

Wist u dat de tieners van heel Amsterdam dit jaar op Taizéreis naar gaan Frankrijk, met de Protestantse Kerk Amsterdam? Ook onze eigen tieners willen met een groepje meegaan op deze bijzondere reis.

Op 9 mei kunt u een (door henzelf gebakken) gebakje komen kopen bij de tieners van de Nassaukerk. Hiermee hopen zij geld op te halen om de Taizéreis van deze zomer te sponsoren.

Daar wil u wel aan bijdragen toch? 😊

Gaat u op bezoek voor Moederdag? Of kan uw buurvrouw wel een hart onder de riem gebruiken? U kunt natuurlijk niet met legen handen aankomen! Er is voor elk wat wils.

U kunt nu al uw taartje(s) bestellen: mail daarvoor naar stacey.krom@protestantsamsterdam.nl

Op zondag 9 mei kunt u tussen 12.00 en 14.00 uur op de stoep van de kerk uw gebakje(s) afhalen.

U kunt betalen met een Tikkie via de telefoon, maar we zullen er ook wat wisselgeld bij houden.

Groeten van Stacey & de tieners

Moederdag-SPONSORactie van de tieners