Soup & Soul 4 april

Het uitwisselen van ervaringen is een fijne manier om elkaar te leren kennen en met elkaar mee te leven. Zo hoopt Soup & Soul bij te dragen aan de verbinding en verbondenheid van de deelnemers uit kerk en buurt.

Elke eerste dinsdag van de maand komen we bij elkaar. Uiteraard beginnen we altijd met soep.

De komende bijeenkomst wordt overdag gehouden: 4 april van 12:00-14:00 uur. Sanja Jurida speelt enkele pianostukken en geeft daar uitleg bij. Wie wil, kan – geïnspireerd door de muziek – meedoen met meditatief tekenen/schilderen.
De schilderplekken zijn beperkt, dus meld je op tijd aan! Uiteraard kun je ook gewoon komen luisteren en in de sfeer van de muziek op adem komen.

Vanaf mei t/m oktober gaan we naar de avond.

Wil je erbij zijn, geef je dan op via de mail: soupensoulnassaukerk@gmail.com. Je ontvangt dan een uitnodiging met nadere informatie over de eerstvolgende bijeenkomst.

Iedereen hartelijk welkom!

Tijd: Dinsdag 4 april van 12:00 – 14:00 uur