Soup & Soul SPECIAL EDITION

Dinsdag 29 juni hebben wij onze subsidiegevers uitgenodigd voor een Soup en Soul SPECIAL EDITION. Kerk & Wereld, RCOAK, Vrienden van de Nassaukerk en de diaconie van de Nassaukerk steunen het project Soup & Soul. Zij ontvingen een tussen evaluatie verslag.

Er was tijd voor vragen, tips en er werden ideeën uitgewisseld. De deelnemers werden ook deelgenoot van Soup & Soul. Aan de hand van een boeddhistisch verhaal over mee buigend riet werd een gedicht geschreven. Dit deden wij in december ook tijdens Soup & Soul.

Woorden van kracht

Meer de tijd genomen en daardoor meer waargenomen

Het wachten voorbij,

op zoek naar behoud van voldoende rust.

Rust is ruimte en dreiging.

Met frustratie, bezinning, (on)rust, en altijd die kinderlijke onschuld op de achtergrond.

Eenzaam is een plaag, maar o, ik ben het soms zo graag!

Toen het leven stilviel, werd ik op mijzelf teruggeworpen.

Rust en energie klopten soms op mijn deur. Soms vond ik geestkracht om bij een ander langs te gaan.

Jij, en ik, even geen contact,

toch zoeken naar verbinding.

Gevonden wat ik nooit verwachte dat het mij bracht.

Soup & Soul SPECIAL EDITION