Kunstvesper

SCHILDERIJEN VAN DANIEL COUET

De eerste expositie met kunstvesper van dit jaar zal die zijn met Daniel Couet, veelzijdig Franse kunstenaar met een groot oeuvre waaruit ik een keuze heb mogen maken voor onze kerk. Voor deze tijd waarin we opnieuw onze mogelijkheden onderzoeken, vaak opnieuw moeten beginnen na tegenslag of tegenwerking. Maar zoals deze kunstenaar met zijn werk probeert te zeggen: Ontwikkel jezelf zonder angst! Heb compassie met elkaar, heb compassie met jezelf! Vindt het vertrouwen in je eigen kunnen. Vertrouw daarop. De grond waarop je staat is betrouwbaar.
We hebben op 6 juni a.s. om 16.00 uur een kunstvesper gepland. We verheugen ons erop om die met jullie te delen. Omdat we waarschijnlijk met 30 mensen in de kerkzaal mogen zijn is het handig om je op te geven bij ondergetekende.
Gerrie Willemsen