Huur de kerkzaal

De kerkzaal van de Nassaukerk is te huur voor allerlei bijeenkomsten. De ruimte heeft een fijne intieme atmosfeer, waardoor de zaal voor kleine en grote groepen heel fijn te gebruiken is, voor concerten, symposia, vergaderingen en andere activiteiten.

Door de goede akoestiek is hij heel geschikt voor concerten. Gebruik van de Yamaha vleugel is mogelijk. Ook het neo-romantisch pijporgel uit 1930 kan worden gebruikt.

De zaal is normaal gesproken geschikt voor groepen van 30 tot 200 personen*.

Beschikbare extra faciliteiten: extra microfoons, assistentie geluidsinstallatie, Yamaha vleugel, beamer, flipover en gebruik keuken. Alle ruimten hebben wifi en gratis gebruik van internet.

In de kerkzaal staan aan de zijkanten houten banken en in het midden losse aan elkaar te klikken stoelen (op een aantal foto’s staat nog de oude situatie).

Kijk hier naar de beschikbaarheid van de Kerkzaal: agenda kerkzaal.

Klik hier voor de tarieven van de zalen in de Nassaukerk: verhuurtarieven.

Klik hier voor de voorwaarden m.b.t. de huur van een ruimte in de Nassaukerk: algemene voorwaarden (click here for English)

Om deze zoek te boeken, vul dan het formulier in: verhuur aanvraag.